söndag 15 mars 2009

okej

Sitter här och väntar på att Sofie ska komma in, just nu befinner hon sig på parkeringen utanför och har sex med den snälla vakten som körde oss hem från Wonk!..
Anyway.. är så jävla trött nu så jag hade kunnat somna och SAGLA på tangentbordet, MEN det ska jag inte!

Vill beskriva våran kväll som alla andra lördagskvällar de senaste 8 veckorna, Wonk med Sofie.
Vi hade asball som vanligt, och idag..tro det eller ej Rebekkah.. hittade jag min irländska CHUCK!
han va assnygg.
Två blattar kom fram och började snacka med oss och frågade om vi kunde ta hand om deras hetero svenska vän som såg okej ut i mörkret, men NEJ det gjorde han inte.. hans ögon var åt olika håll.. men Sofie tog hand om honom medans jag spelade Titanic på pianot med två jätte festliga lesbiska tjejer som underhöll mig ett tag, sen blev dom passé och jag gick iväg för att hitta några nya vänner.

Ikväll var det bajsDJ:n.. med andra ord han spelar bajsmusik hela tiden, det var nästan så att jag och Sofie somna på dansgolvet. Förutom när han spelade en fin opera låt, den var bra.
Varken Conilla eller Babushka var där ikväll så vi fick underhålla oss med en nya transa som inte var lika rolig.

Nu hörde jag bildörren från vaktens bil, så förmodar att sofie kommer intraskande vilken sekund som helst, woopii.

Nu blir det rostade mackor med nutella ÄND oboy också ska jag se på Vänner!.. som jag inte kommer komma ihåg imorgon så jag får se samma avsnitt igen, Woho!
Godnatt mina kära trogna läsare nu ska jag minsann lägga mig,
xoxo Andyfatsoe




5 kommentarer:

  1. amen andy, du uppdaterar ju:D
    Och vaddå hittade du en irländare som såg ut som Chuck OCH VAR HOMOSEXUELL!? och du hade inte sex med honom,eller? Andy fy skäms ifall du inte hade sex med honom faktiskt! Detta är liksom once in a lifetime!

    SvaraRadera
  2. hahah btw måste lägga till, titanic på pianot haha det snackade vi ju om på praktiken. haha sa att ifall jag hade varit dör såhade jag säkert gått fram och spelat haha du e sjuk:D

    SvaraRadera
  3. JA jag uppdaterar hela tiden!! :D
    ifall jag hade sex med honom, hmm.. de är en hemlis^^ mohahahaHA

    änyway du hade dött om du såg honom :D
    vänta va? jag spelade ju haha.. eller du mena om du hade varit där så hade du gått fram och spelat? :P

    SvaraRadera
  4. hahahah ja men du berättade att förra gången så hade du gått fram och frågat ifall de lunde spela titanic så sa jag haha hade jag varit där hade jag säkert själv gått fram och spelat haahha

    SvaraRadera
  5. Aha! Ja men då va de en proffisionell spelare.. tror jag iallafall.. för han kunde hela låten med all musik emellan och så.. men nu va där ingen så jag fick spela den helt själv.. har glömt bort hela typ :(

    SvaraRadera