tisdag 24 februari 2009

BlondinBello

Jodå believe it or NOT, jag har skaffat en blogg! Woho
Syftet med min blogg är att jag hade tänkt bli lika känd typ som "BlondinBella" fast i mitt fall blir det Bello. Fniss(o) Hehe.

Anyway idag var första dagen på våran praktik i skolan. Vi tillbringar mesta delen av vår tid inne på mediebyrån i Nyhamnen. Så vi begav oss dit kl 9 och vi hade då fika och så, göttans, sedan var det inte så göttans längre då vi skulle gå fram och presentera oss framför alla.
Första tjejen gick fram och började då med att presentera sitt namn och sedan berätta om sina intresse som var att umgås med sina vänner, att umgås med sina vänner var även väldigt poppis bland alla andra i hela salen. Dah. Men nej.. när det kom fram en liten tjej som gick fram och började presentera sig så berättar hon sitt namn och säger sedan klart och tydligt att hon INTE gilla att umgås med sina vänner "he he". Hö! Hon trodde nog att hon var lite spacead men fick verkligen ingen respons och satte sig ner i en hörna, det var ganska synd om henne. NAT.

På lunchen idag så satt jag med Sofie på gustav och njöt av solen och rökte typ 12 cigg medans en gammal utländsk gubbe går förbi precis framför oss och börjar hosta och sagla och sen rinner det snor ur hans näsa som nuddar marken, och guess what.. JO, gubben drar in allt snoret igen och vandrar iväg och låtsas som ingenting, ew!

För en liten stund sen tvingade mamma mig att färga håret på henne, vilket iofs behövdes för det var ganska GRÅTT. Fast i hennes fall "råttfärgat". Let me know när ni hittar en brun råtta med gråa slingor. Ganska hipp om jag får säga de själv!


För övrigt såg snorgubben ut såhär:
Fast typ fulare.

3 kommentarer:

  1. haha andy så jävla äcklig bild :(

    SvaraRadera
  2. Haha äh!
    Han är väl söt?

    SvaraRadera
  3. kan jag tyvärr inte hålla med om:(

    SvaraRadera